Autorzy książek
-+ J. K. Rowling
-+ M. GrandPre
-+ A. Polkowski
Książki
-+ Kamień Filozoficzny
-+ Komnata Tajemnic
-+ Więzień Azkabanu
-+ Czara Ognia
-+ Zakon Feniksa
-+ Książe Półkrwi
-+ Tom VII
Filmy
-+ Kamień Filozoficzny
-+ Komnata Tajemnic
-+ Więzień Azkabanu
-+ Czara Ognia
-+ Zakon Feniksa
-+ Książe Półkrwi
-+ Aktorzy
Gry
-+ Kamień Filozoficzny
-+ Komnata Tajemnic
-+ Więzień Azkabanu
-+ Czara Ognia
-+ Zakon Feniksa
-+ Książe Półkrwi
-+ Online
Księgi Magii
-+ Miejsca
-+ Postacie
-+ Przedmioty
-+ Zaklęcia
-+ Stworzenia
-+ Eliksiry
-+ Zioła
-+ Słodycze
-+ Gry i Sporty
-+ Podręczniki i gazety
Galeria
-+ Filmy
-+ Gry
-+ Książki
-+ Okładki
-+ Aktorzy
-+ J. K. Rowling
-+ Fanarty
Inne
-+ Newsy
-+ Księga Gości
-+ Historia strony
-+ Forum
-+ Czat
-+ Kontakt
-+ Autorzy
Bannery

 

Gry i sporty

..
Eksplodujący Dureń - czarodziejska gra w karty
Gargulki - gra w które, gdy się straci punkt zostajemy oblewani śmierdzącą cieczą 
Szachy Czarodziejów - gra podobna do szachów mugoli, ale o wiele bardziej brutalna - zamiast zbijania pionka, są one niszczone
Quidditch - po każdej stronie boiska jest siedmiu graczy. Trzech z nich to ścigający. Ścigający podają sobie kafla ( jasnoczerwona kula w wielkości piłki futbolowej ) i starają się przerzucić go przez jedną z pętli za 10 punktów. Obrońca lata wokół słupków bramkowych i powstrzymuje przeciwników, żeby nie strzelili gola. Tłuczki ( 2 czarne piłki, lśniące i trochę mniejsze od kafla ) starają się zrzucić z miotły graczy. Każda drużyna ma po dwóch pałkarzy, których zadaniem jest obrona reszty swoich graczy przed tłuczkami i odbicie ich w stronę przeciwnika. Czwarta kula wielkości dużego orzecha włoskiego, złota z maleńkimi srebrnymi skrzydełkami - złoty znicz, kula najważniejsza ze wszystkich czterech. Bardzo trudno ją złapać, bo jest szybka i trudna do zauważenia. Złapanie jej jest zadaniem szukającego. Trzeba ją wyłowić spośród ścigających, pałkarzy, tłuczków i kafla, i złapać ją przed szukającym przeciwników, bo za złapanie jej zyskuje się dla swojej drużyny aż sto pięćdziesiąt punktów, co zwykle przesądza o wyniku meczu. Właśnie dla tego szukający są tak często faulowani. Mecz Quiddicha kończy się z chwilą złapania znicza.